2012年12月12日

卓韻芝事業線

卓韻芝事業線

末日解封卓韻芝 事業線末日解峰

正在籌備新書的卓韻芝,連日在網誌刊登性感自拍照,大騷驚人的事業線,在各討論區掀起激烈討論。卓韻芝對「末日論」深信不疑,自從11月28日開始,她就在網誌上開始了「末日倒數」,卓韻芝在微博說:「末日前亢奮狀態!好high!如期完成一個劇本!簡直Mission Impossible。」相當高興的她又指自己「開心到睡不著」,因此不顧素顏就出門吃早餐,拍下這些照片。

卓韻芝事業線
卓韻芝事業線


卓韻芝BB 露罅遮兩點秒殺網民

高登仔向來都對卓韻芝有偏見,餐餐見到佢個名,都未睇內容就俾負評,搞到佢有「負評芝」呢個「美譽」。

點知o尋日下午6點幾,佢甫o左張露罅照,唔通係末日將至o既關係,竟然罕有露出卓韻芝事業線,有網友轉貼上論壇發起公投,奇蹟出現o左!

而家正評已經破o左200個!睇o黎,網民雖然口裡對阿芝說不,但身體仍然相當誠實。張相集合晒宅男至愛元素:

第一,阿芝無再露兩點。
第二,素顏。
第三,眼鏡娘。
第四,打出心口。

個個俾like真係人之常情,俾負評o既巴打仲俾其他人質疑唔夠誠實。有網民話:「素顏咪幾靚,搞咁多o野係塊面畫蛇添足。」亦有巴打封阿芝做女神:「呢o的先係高登女神o架嘛!」

Keyword : 卓韻芝事業線

標籤