2012年12月26日

支那style

支那style

核突支那Style成全港第八熱影片 榜上唯一非商業製作
《核突支那style》,改編自PSY的《Gangnam Style》,2012年高登音樂,由一眾高登會員改詞,高登會員「漏奶」主唱,在2012年10月22日推出。有關歌曲的MV借用了紅軍和《Gangnam Style》的惡搞片段,借此諷刺蝗蟲在香港做出的不文明行為,獲網民熱烈支持。由於此曲中使用了「支那」這個具爭議性的中國人之貶稱,因此有引起部分中國網民不滿,在有關YouTube影片中留言和香港網民罵戰。

支那style
支那style



歌詞︰《核突支那style》(原曲 Gangnam Style)
主唱:「漏奶」
作詞:一眾高登會員

核突支那style 支那style
我朝早起身 去中環鏞記果度飲茶
你媽個逼 叫我等位 你無o野下話 廢柴
我一身金飾 蘿柚鑲金 鑽石九卡 吐篤痰都 浸~死~你啦廢柴
o岩o岩屙篤茄o係港鐵入面急起上o黎就地 屙篤茄
執屎係你o既職責 我鍾意呀 吹bear bear
望望望 叫你包容 講極唔聽 屙篤茄 吹咩 屙篤茄
大陸夠勁 渣賓士果個 我老豆(唏!)叫李剛喎(唏!)
大陸夠勁 渣賓士果個 亂咁碌(Woo!)周街咁碌(Woo!)
碌死一打 即刻比錢 吹bear bear~~
核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~
核突支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~ 欸欸欸欸欸~
朝早起身 同我阿爸去鏞記飲茶
有隻蝗蟲唔肯等位仲要鬧我阿爸
佢一身金飾 蘿柚鑲金 鑽石九卡 但你都要等位架啦廢柴
我o岩o岩搭車o係港鐵入面見到有隻蝗蟲 屙篤茄
忍屎係你o既職責 好鬼臭呀 吹bear bear
望望望 叫你忍屎 講極唔聽 屙篤茄 嘩你好鬼啡
大陸夠勁泹賓士果個係佢老豆(Woo!)叫李剛喎(唔係下嘛?!)
熱烈慶賀 香港狗跟我 唱國歌(好)Bo Po Mo Fo(行)
講廣東話 即刻打靶 打打打打打~~
核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~
核突支那style 唏!咪就地屙茄 咩咩咩咩咩~
水貨佬 去邊度番貨好o係上水站番落深圳港鐵不會堵
影靚相 去chanel影靚相 香港豬影相實Q趕客有勤工獎
Oppa 支那style 哈哈哈哈哈~
喂!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 喂!咪就地屙茄 喂喂喂欸欸欸
核突 支那style

Keyword : 支那style

標籤